Tegoroczna współpraca AMA Institute z jedną z instytucji finansowych w Polsce to przykład tego, jak skutecznie zaawansowane modele analityczne oraz szyty na miarę system IT mogą wspierać proces zarządzania ryzykiem kredytowym, wspomagać sprzedaż, optymalizować kampanie marketingowe i poprawiać jakość obsługi klienta.

Kompleksowe działania dla wielostronnych korzyści
Szereg działań wdrożonych przez AMA Institute pozwolił w zaledwie kilka miesięcy dokonać gruntownych zmian wizerunkowych: zwiększyć satysfakcję klientów oraz pracowników, znacząco podnieść bezpieczeństwo transakcji kredytowych oraz, co najważniejsze z punktu samej widzenia instytucji finansowej, poprawić wyniki finansowe.

AMA Institute dokonała szczegółowego przeglądu obszarów zarządzania ryzykiem kredytowym, produktem oraz sprzedażą i zarekomendowała odpowiednie zmiany. Zbudowała niezbędne modele scoringowe, wspierające proces kredytowy z wykorzystaniem zaawansowanych metod analitycznych, wdrożyła zintegrowany system IT oraz opracowała kompletną strategię dla działu sprzedaży jak i całej organizacji, stosując najlepsze praktyki liderów rynku bankowego, gwarantujące wzrost dochodów w krótkim okresie czasu przy jednoczesnym ograniczeniu ryzyka kredytowego.

Modele scoringowe i unikalny system IT wyznaczają kierunek zmian
Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w pracy na rynku finansowym oraz autorskiemu narzędziu do budowania modeli scoringowych ASB (Advanced Scorecard Builder) AMA Institute w kilka miesięcy dokonała tego, co jeszcze do niedawna wymagało wielu lat pracy i olbrzymich nakładów finansowych.

Uproszczony, szybszy i bezpieczny proces kredytowy w oparciu o unikalny system IT opracowany i wdrożony przez AMA Institute wraz z nowoczesnym, etycznym i odpowiedzialnym modelem komunikacji z klientami (zarówno obecnymi – aktywnymi i nieaktywnymi, jak i potencjalnymi) stały się podwalinami nowego modelu biznesowego odmienionej, nowoczesnej organizacji.

Według AMA Institute dobry proces kredytowy to nie taki, który tylko maksymalizuje wyniki finansowe, ale również buduje zaufanie i satysfakcję klientów oraz pracowników sprzedaży. Wdrożone przez AMA Institute modele analityczne, procesy sprzedażowe, zarządzanie ceną oraz wiele innych elementów ujętych w dedykowanym, szytym na miarę systemie technologicznym, tworzą spójny ekosystem, który dba o bezpieczeństwo wszystkich stron w myśl filozofii win-win.

Po więcej informacji o modelach scoringowych, strategii sprzedaży oraz zarządzaniu procesami kredytowymi w sposób etyczny i odpowiedzialny zapraszamy na naszą stronę internetową.