Imponująca wiedza akademicka i wieloletnie doświadczenie, zdobyte w pracy menedżerskiej przy prestiżowych projektach, zaowocowały stworzeniem przez czterech polskich naukowców-menedżerów AMA Institute – firmy konsultingowej, która zmienia dotychczasowe oblicze analityki procesów biznesowych.
„A co, gdyby modele predykcyjne, były łatwo dostępne?” – pomyśleli…

Siergiej Fuks, Karol Przanowski, Adrian Suska i Paweł Oberda z modelami predykcyjnymi dążą do zrobienia tego, co kiedyś Steve Jobs zrobił z komputerami – drogim i niedostępnym dla osób bez inżynierskiej wiedzy maszynom nadał przyjazny interfejs i przystępną cenę. Modele predykcyjne, kosztujące dotąd nawet setki tysięcy złotych, skomplikowane i zaawansowane technologicznie oprogramowanie, na które mogły sobie pozwolić tylko najbogatsze firmy, dzięki pracy twórców AMA Institute, a konkretnie dzięki opracowanym przez nich narzędziu ASB – Advanced Scorecard Builder – mogą trafić do praktycznie każdego przedsiębiorstwa, które swój rozwój chce oprzeć na business intelligence – wiedzę analityczną przekuwać w zwiększenie konkurencyjności i pomnażanie zysków.

AMA Institute specjalizuje się w tworzeniu i implementacji zaawansowanych modeli analitycznych, wspierających optymalne procesy biznesowe (np.: segmentacyjnych, CLV – wartości życiowej klienta, prognozowaniu sprzedaży, prognozowaniu przyszłych zachowań klientów w tym anti churn, zapobiegania nadużyciom, itd.). W obszarze działań AMA Institute jest także budowanie efektywnych sieci sprzedaży czy efektywnego biznesu kredytowego. A i na tym nie koniec..

Firma jak instytut wiedzy biznesowej
Nie bez powodu w nazwie AMA Institute znalazło się nawiązanie do instytucji naukowej. Jej twórcy to posiadacze licznych dyplomów uczelni biznesowych, absolwenci studiów matematycznych, informatycznych i inżynierskich oraz pracownicy naukowi. Ich interdyscyplinarna wiedza i długoletnie doświadczenie dają komplementarne kompetencje, którymi dzielą się i których uczą podczas licznych spotkań, wykładów i szkoleń, także pod szyldem AMA Institute.

Firma nie poprzestaje bowiem na doradztwie czy wdrażaniu rozwiązań analitycznych, ale zdobytą w ten sposób wiedzę biznesową faktycznie wdraża w przedsiębiorstwach i popularyzuje wśród ich pracowników. Zakres działalności AMA Institute obejmuje także szkolenia kompetencyjne, podczas których jej twórcy osobiście i szczegółowo przedstawiają szeroki zakres problematyki oraz personalizują narzędzia, które odpowiedzą na indywidualne potrzeby firmy.

„Doradzamy w budowaniu efektywnych procesów biznesowych i sprzedażowych, które tworzą spójne i współgrające mechanizmy. Cały ekosystem funkcjonuje w oparciu o wykorzystanie zaawansowanych narzędzi analitycznych business intelligence, które w prosty sposób wspierają optymalne funkcjonowanie organizacji. Efektem jest maksymalizacja korzyści dla klienta oraz właściciela przedsiębiorstwa” – mówią o swoim wspólnym dziele.
„Dostarczamy naszym Klientom wiedzę oraz rozwiązania najwyższej jakości, dążąc do ich ciągłego rozwoju i zbudowania pomiędzy nami trwałej relacji w oparciu o zaufanie i filozofię win-win” – dodają.

Więcej o pracy menedżerów – twórców AMA Institute oraz o narzędziu ASB na stronie www.amainstitute.pl.